loading...
مجله اینترنتی الماس
Nima بازدید : 214 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

 لوکس‌ترین سدان سوئدی , ولوو S90

 

 

سرانجام پرده از رخسار سدان لوکس ولوو با نام S90 کنار رفت. خودرویی که سودای رقابت با سدان های آلمانی مطرح چون ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس کلاس E را در سر می‌پروراند.

 سرانجام پرده از رخسار سدان لوکس ولوو با نام S90 کنار رفت. خودرویی که سودای رقابت با سدان های آلمانی مطرح چون ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس کلاس E را در سر می‌پروراند. سوئدی‌ها در پس زمستان‌های طولانی و تاریک، به یک حماسه سازی دست زده‌اند.

 پس از دوران بی‌پولی در زیر پرچم مالکان قبلی، اینک با کمک سرمایه جیلی چینی، نور خورشید بر پهنه این خودروسازی تابیده است و نتیجه آن مدل موفق و محبوب XC90 می‌باشد. حالا نوبت پرچم‌دار جدیدی از این خانواده است.

لوکس‌ترین سدان سوئدی,ولوو S90,خودروی سدان لوکس ولوو

Nima بازدید : 149 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

دستگیری زن و شوهر شرور و زوگیر + عکس

 

 

امید که در زمان دستگیری در داخل کمد دیواری پنهان شده بود، پس از دستگیری و انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی منکر هرگونه زورگیری از مالباخته شد و عنوان داشت: شاکی مزاحم همسرم شد؛ زمانیکه قصد داشتم تا با ۱۱۰ تماس بگیرم، وی مانع شد و در عوض پیشنهاد داد تا من با گرفتن مبلغی از وی از شکایت خود منصرف شوم و در ادامه عابربانکش را در اختیار من قرار دهد تا از حسابش پول برداشت کنم.

 

مرد زورگیر و شرور

Nima بازدید : 158 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

هوآوی کابوس این روزهای سامسونگ و اپل

 

شرکت هوآوی مدتی پیش اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده و توانسته خودش را به عنوان رقیبی برای سامسونگ و اپل معرفی کند.

 

هواوی

Nima بازدید : 107 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

تاریخچه شب یلدا

 

 

شب یَلدا یا شب چلّه

یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است.در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود.

یلدا به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه را مهیا و دور هم صرف می‌کنند. پس از صرف تناولات، قصه‌گویی پیرترها برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ رایج است.

در لرستان به شب یَلدا (چله)، «شو اول قاره» (قاهاره) می‌گویند.

 

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

Nima بازدید : 85 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

کتک کاری عروس و مادر شوهر

 

تیم پلیسی وقتی رفتارهای عجیب یک زن سن و سال‌دار را دیدند وی را تا داخل ساختمان همراهی کردند و در تحقیقات میدانی پی بردند این زن از سوی عروسش کتک خورده و خواستار ورود پلیس به ماجرا است.

مادرشوهر که خیلی عصبانی بود وقتی همراه مأموران به کلانتری رفت ادعا کرد عروس و خواهر وی به خاطر اختلافاتی که داشته‌اند به خانه وی رفته و این زن را کتک زده‌اند.


زندان

Nima بازدید : 92 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

ابتکار یک بیمارستان برای کریسمس 2016

 

معمولا وقتی اسم بیمارستان میاد، جشن و عید و کریسمس و شادی فراموش می شه، اما عکس هایی که تو این بخش می بینید این ذهنیت رو تغییر می ده. کی فکرش رو می کرد که بشه از دستکش لاتکس به عنوان درخت کریسمس استفاده کرد؟ کارکنان این بیمارستانها ثابت کردن که کریسمس برای بیماران هم هست.

 

ایده های جالب بیمارستان برای کریسمس +تصاویر

Nima بازدید : 61 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

فروشگاه کیف و کفش داعش افتتاح شد


ترفند جدید داعش برای جذب زنان!

افتتاح نخستین مغازه داعشی فروش کیف و کفش بانوان در سوریه به عنوان ترفند جدید تروریست های تکفیری برای جذب خانم ها عنوان شده است. بنابر این گزارش، این مغازه در رقه واقع در شمال سوریه است. این در حالی است که پیش تر داعش بازار طلافروشان خود را در نینوا افتتاح کرده بود.

 

 

ترفند جدید داعش برای جذب زنان! +تصاویر

Nima بازدید : 85 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

« من ناصر حجازی هستم » متوفق شد

من ناصر حجازی هستم

فیلم «من ناصر حجازی هستم » از دو روز پیش به اکران خصوصی درآمد و علاقمندان به این فیلم در برخی از سینماها به تماشای آن پرداختند اما با شکایت امیر قلعه‌نویی دستور اکران خصوصی این فیلم متوقف شد.

حمید توسلی وکیل امیر قلعه نویی با  تایید این خبر در خصوص دلایل آن گفت: دلیل اصلی توقف اکران این فیلم شکایت امیر قلعه‌نویی بود.

Nima بازدید : 85 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)
واکنش پرویز پرستویی به خبر تکان‎دهنده بخیه های صورت کودک 5 ساله!

پرویز پرستویی با انتشار مطلبی به ماجرای بخیه های صورت پسر بچه ی 5 ساله در خمینی شهر استان اصفهان واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی : دکتر داریم تا دکتر

بنا به گزارش آکاایران : پرویز پرستویی در نوشته ای که با عنوان «دکتر داریم تا دکتر» منتشر کرد، از ماجرای بیمارستان اشرفی خمینی شهر و دکتر مرتضی شیخ نوشت:

«حتما خبر برخورد غیر انسانی پزشک و پرستار بیمارستان اشرفی خمینی شهر با کودک ۵ ساله رو شنیدید. این خبر واقعا تکان دهنده و متاثر کننده ست. داستان کوتاه و واقعی زیر رو بخونید:

Nima بازدید : 69 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)
تشکیل باند سرقت توسط خاله و خواهرزاده

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از خراسان، هفته گذشته بود که ماموران تجسس کلانتری جهاد زن و مردی را  در حوالی خیابان ارشاد مشاهده کردند که رفتارشان مشکوک بود. پلیس قبل از آنکه به سراغ دو مظنون برود، به صورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر گرفت و متوجه شد فرد دیگری دورتر از آنها مراقب اوضاع و رفت و آمد هاست.

 

Nima بازدید : 88 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)
اعدام به سبک جدید توسط جلادان داعشی + تصاویر

اعدام به سبک جدید توسط جلادان داعشی + تصاویر

اعدام دست جمعی داعش ، اتفاق عجیب در اعدام دست جمعی جدید داعش : تروریست‌های سوریه به تازگی فیلمی متفاوت از مراسم اعدام زندانیان منتشر کرده‌اند که در آن 10 قربانی با لباس‌های نارنجی به محل برگزاری مراسم اعدام برده می‌شوند. جلادان مثل همیشه صورت خود را پوشانده‌اند. آنها از قربانیان می‌خواهند زانو بزنند و در حالیکه با اسلحه به سر آنها نشانه رفته‌اند، اعدام متوقف می‌شود.

درحالیکه زندانیان در انتظار اجرای مراسم اعدام هستند، ناگهان نوشته‌ای بر روی صفحه می‌آید با این مضمون: مسلمانان جنایتکار نیستند.
Nima بازدید : 85 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

سریال معمای شاه چقدر برای صداوسیما هزینه داشته؟

 سریال معمای شاه چقدر برای صداوسیما هزینه داشته؟ علی لدنی گفت:تصویربرداری این سریال 15 دی 1391 آغاز شد و در حال حاضر 85 درصد تصویربرداری آن به اتمام رسیده است.

وی گفت:ما ابتدا طرح «معمای شاه» را به صدا و سیما ارائه دادیم و بعد قصه را نوشتیم و به مرور زمان در حین پیشرفت کار آن را کامل کردیم. بخشی از تم کار سیاسی است و نیاز به تحقیقات زیادی داشت، از سویی مردم بر روی اتفاقات آن دوران حساس هستند و برای پیاده کردن کار باید وسواس زیادی به خرج می دادیم، تعداد زیاد بازیگران و مدت زمان طولانی تولید نیز دغدغه ما را در ابتدای شروع کار بیشتر می کرد، اما خدارا شکر پس از شروع، کارها به خوبی پیش رفت و اکنون در مراحل پایانی هستیم.

Nima بازدید : 110 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

آیا حسینی بای به اسارت داعش درآمد؟

 

 

به دنبال انتشار خبري مبني بر مفقود شدن حسيني باي، خبرنگار صداوسيما در كربلاي معلي و احتمال ربايش آن توسط تروريست هاي داعش، وی ماجرای این خبر را برای اطلاع مخاطبان تشریح کرد.

تابناک: حسینی بای، خبرنگار صدا و سیما در عراق خبر ربایش خود توسط داعش را رد کرده و می گوید که پلیس عراق چند ساعت وی را بازدداشت کرده است.

 

داعش

Nima بازدید : 70 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

یاسی رهگذر نام البوم جدید «محسن چاوشی»

محسن چاووشی

 

موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: «محسن چاوشی» خواننده بنام و پرهوادار موسیقی پاپ کشورمان، عنوان «امیر بی‌گزند» را به عنوان نام آلبوم جدیدش انتخاب کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چاوشی که پیشتر، از تصمیم خود برای تغییر نام آلبوم «چنگیز» خبر داده بود، عنوان «امیر بی‌گزند» را برای آلبوم جدید معرفی کرده است

Nima بازدید : 89 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

 استقرار ۷۰۰۰ سرباز مسلح روسیه در مرزهای ترکیه

 


پوتین با اعزام بیش از ۷۰۰۰ سرباز مسلح، ضد هوایی، موشک انداز، و نیروهای توپخانه به مرز ترکیه، نشان داد که برای انتقام جویی از حکومت اردوغان، دست بردار نیست.

به گزارش انرژی مثبت، رویترز گزارش گفت: که بنظر می رسد روسیه مانند دیوانه‌ای زخمی به دنبال انتقامجویی از ترکیه است.

روزنامه "زمان" ترکیه، "ولادیمیر پوتین" -رئیس‌جمهور روسیه- به وعده خود جامه عمل پوشاند و هفت هزار سرباز خود را در مرزهای ترکیه و ارمنستان مستقر کرد.

برخی کارشناسان این اقدام را نشان‌دهنده آن دانستند که به دنبال سرنگونی جنگنده روسی از جانب ترکیه، مرزهای ارمنستان به عنوان مرز روسیه اعلام شده است.


ارتش روسیه

Nima بازدید : 99 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

اولین کامپیوتری که به ایران آمد

 


امیر عباس هویدا یکی از مقاماتی بود که پس از ورود کامپیوتر در تیرماه 1341 به ایران، کامپیوتر شخصی در محل کارش داشت.

به گزارش مشرق، معلوم نیست که هویدا از چه زمانی کار با کامپیوتر که هنوز تکنولوژی نا آشنایی به شمار می رفته را یاد گرفته است اما عکسی که "جیمز بلر" عکاس نشنال جئوگرافی از او در دفتر کارش گرفته او را پشت یک سیستم ابتدائی کامپیوتر نشان می دهد. این عکس مربوط به سال 1354 و سال های پایانی نخست وزیری 13 ساله اوست.

Nima بازدید : 129 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

مجله نسیم

محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام را بشناسید / 5 سرخپوشی که صفحه خود را نبستند

 

 

بازیکنان پرسپولیس که بسیاری از آنها قبل از حضور در این تیم مهره‌هایی گمنام یا کمتر شناخته شده به حساب می‌آمدند با این کار، خودشان را از تعداد زیادی اظهارنظر و لایک محروم کرده‌اند.

 بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک صفحه‌های شخصی‌شان در اینستاگرام را به خاطر اهانت به مهدی طارمی و یکی دو بازیکن دیگر بعد از بازی با نفت بستند تا ارتباط مستقیم شان با هواداران خود طی دو روز گذشته از این طریق متوقف شود.

Nima بازدید : 99 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

اسید پاشی در محله نازی آباد پایتخت

خواستگار دختر اصلی‌ترین مظنون

 

اسیدباشی

ظهر امروز یک مورد حادثه اسیدپاشی در محدوده نازی آباد تهران به وقوع پیوست.

در اطلاعیه پلیس تهران آمـــده است: مقارن ساعت 12:25 ظهر امروز یک مورد اسیدپاشی در یکی از خیابانهـــای محله نازی آباد تهران به پلیس 110 گزارش شد.

Nima بازدید : 84 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

فردی که به خاطر شباهتش به اکبر عبدی بازیگر شد (+عکس)

 


کارگردان سریال «جستجوگران جوان» در خصوص دیگر بازیگران کودک «در خانه» گفت: همبازی‌های من محمد چراغعلی در نقش مرتضی عینکی در حال حاضر کارمند صدا و سیماست و آرش محمدزاده بازیگر نقش جواد خارج از کشور است.

بابک بادکوبه هنرمند تلویزیون، از فعالیت‌های اخیر خود و خاطرات بازیگری در کودکی‌اش گفت.

بابک بادکوبه بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده، در خصوص فعالیت‌های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر به صورت پروژه‌ای در صدا و سیما کارگردانی، نویسندگی، اجرا و بازیگری می‌کنم؛ اما به صورت دائم مدیرعامل آژانس تبلیغاتی هستم. آخرین کارم تولید کلیپ‌های فرهنگی با موضوعات مختلف مثل احترام به والدین، سیگار نکشیدن، محیط زیست و ... بود.

Nima بازدید : 92 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)
 روز دانشجو, 16 آذر روز دانشجو, دانشجو

16آذر؛ روز دانشجو

 

 

16 آذر؛ روز دانشجو

روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

 
Nima بازدید : 90 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

جدیدترین عکس های ابو عزرائیل

 

عکس های جدیدی از "ابو عزرائیل" در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ابو عزرائیل” کسی است که این روزها نامش لرزه به تن داعشی ها و تروریستها در عراق می اندازد.نام واقعی این مرد "ایوب” است.وی پیش از عضویت در نیروهای بسیج مردمی، مدرس رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه‌های عراق بود. عکس های جدیدی از ابو عزارائیل  در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

 

جدیدترین عکس های ابو عزرائیل

Nima بازدید : 65 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

سلاح های جدید روسیه

پرنده مرگ روسی جدیدترین سلاح ضد تانک منتقل شده به سوریه



  حملات روسیه به گروه های تروریستی در سوریه از مهرماه شروع شده است و تاکنون نتایج خوبی را برای این کشور به ارمغان آورده است . روسیه برای تجهیز ارتش سوریه در مقابل گروه های تروریستی تاکنون تسلیحات پیشرفته ای را به این کشور ارسال کرده است .در جدیدترین اقدام ، روسیه نوع جدید موشک های ضد تانک موسوم به "پرنده مرگ" را برای ارتش سوریه ارسال کرده است .

Nima بازدید : 104 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

قدرت نظامی و دفاعی ایران از نگاه سایت هریتیج آمریکا

سایت هریتیج آمریکا قدرت نظامی و دفاعی ایران را بررسی کرد

 

قدرت نظامی ایران از نگاه سایت هریتیج آمریکا

*برتری خاورمیانه‌ای ایرانایران کشوری انقلابی و ضد غرب که در پی از بین بردن توازن قوای موجود در خاورمیانه ،  مخالف حضور نظامی غرب در منطقه و اعمال سلطه خود در منطقه نفت خیز غرب آسیا (خاورمیانه) است. به لحاظ توان متعارف نیروی زمینی ایران در قیاس با نیروی زمینی کوچک کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیروی موشکی توانمندش، این کشور تهدید می‌باشد.

Nima بازدید : 88 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)
دستگیری و حمام بردن گدای میلیونر در بوشهر + عکس

گدایی که سال‌ها در شهر بوشهر مشغول به تکدیگری بود و ظاهری نامناسب داشت و گاهی موجب ترس شهروندان می‌شد، بالاخره دستگیر و مشخص شد که میلیونر است.

 

 چهره زشت و لباس‌های کثیف و ظاهر ژولیده و آلوده او به خوبی نشان می‌داد که سال‌هاست رنگ حمام را به خود ندیده است و شاید هم دیگر نبیند.

Nima بازدید : 130 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

عکس جدید محمدرضا گلزار در مراسم نذری پزان اربعین

 

به مناسبت اربعین حسینی، محمدرضا گلزار عکسی از خود در مراسم نذری پزان را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در این مطلب عکس جدید محمدرضا گلزار در مراسم نذری پزان اربعین را برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم.

بازیگر سینما در مراسم پخت نذری اربعین شرکت کرد.محمدرضاگلزار بازیگر سینما عکسی از حضورش در مراسم پخت نذری در شب اربعین حضرت اباعبدالله(ع) را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

Nima بازدید : 78 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)
کربلا در شور و غوغا

به گزارش  سه سوت به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، تمام خیابان های اطراف حرم های حسینی و عباسی از جمله قبله الحسین، شهدا، قزوینیه، صدره … و تمامی راه های منتهی به حرم های مطهر مملو از زائران حسینی است و عبور زائران بسیار با مشکل انجام می شود.

Nima بازدید : 77 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)
جنجال پرچم ایران در عربستان
اقدام یک دانشجوی بورسیه سعودی در برافراشتن پرچم ایران در مراسمی در آمریکا، با خشم شماری از کاربران سعودی در اینترنت روبه رو شد. اقدام یک دانشجوی بورسیه سعودی در برافراشتن پرچم ایران در مراسمی در آمریکا، با خشم شماری از کاربران سعودی در اینترنت روبه رو شد.
Nima بازدید : 130 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)
ازدواج نیکی کریمی و حجازی در شیفت شب

به گزارش سه سوت: پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ایفای نقش پرداخت.گفتنی است کارگردانان بسیاری قبل و بعد از انقلاب نتوانستند ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایتی جهت تفریح و شادی شما دوستان عزیز هر نوع مطلب رو بخواین میتونین پیدا کنید اگه از مطالب خوشتون اومد امتیاز بدین به مطالب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 6,952
  • بازدید سال : 26,756
  • بازدید کلی : 220,839