loading...
مجله اینترنتی الماس
Nima بازدید : 104 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)
علائم و راههای آنفولانزا در کودکان

علائم آنفولانزا در کودکان و روش های درمان آن

 

وقتی کودک نوپا مبتلا به آنفولانزا می شود، اشتهایش کم می شود

آنفولانزا عفونتی ویروسی است که بیشتر در فصل زمستان شایع است. آنفولانزا می تواند علایمی شبیه به سرماخوردگی معمولی داشته باشد ولی برخلاف سرماخوردگی آنفولانزا می تواند خطرناک باشد .

Nima بازدید : 122 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)
موخوره و روش های آسان برای درمان آن

موخوره یا دو شاخه شدن مو،یعنی این که موهای شما تغذیه ی کافی ندارد و یا دچار کمبود رطوبت شده است.شامپوهای نا ملایم ،در معرض نور خورشید بودن،سشوآر کشیدن،لخت کننده های مو،رنگ کردن و دکلره ی مو همگی موها را خشک می کنند و آمینو اسیدهای مو را تخریب می کنند.

موهای خشک و ضعیف در حین مدل دادن و یا برس کشیدن براحتی خرد می شوند.اگر فکر می کنید رشد موهایتان خیلی کند شده است،ممکن است موخوره دلیل اصلی آن باشد.

Nima بازدید : 365 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)
راههای خانگی مقابله با شپش سر

شپش كه بيشتر در بين كودكان رايج است ميتواند مساله اى دردسرساز باشد. خوب است بدانيد كه لزوما اطرافيان فرد مبتلا به شپش به آن دچار نميشوند. از آنجايى كه شپش ها به قدرت به موى سر فرد مبتلا ميچسبند انتقال آن در صورتى اتفاق مى افتد كه اطرافيان قانون استفاده از وسايل شخصى را رعايت نكنند.
شپش ها انواع مختلف در اندازه هاى مختلف و حتى رنگهاى مختلفى دارند. هرچند براى درمان شپش بايد حتما به دكتر مراجعه و داروهاى مخصوص را استفاده نمود اما در اينجا به چند درمان خانگى براى جلوگيرى و يا سريع تر شدن فرآيند بهبود اشاره ميكنيم.

Nima بازدید : 88 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

روشهای موثر برای جلوگیری از مبتلا شدن به آنفولانزا

 

بـاز هـم فـصل زمستان آمد و همراه خودش آنفولانزا را هم بـه جـــان همه انداخت. دما که تغییر می کند، اطراف را که نگاه کنی، همه در حال عطسه و سرفه کردن هستند. اگر نـمی خـواهـید بـه خـاطـر این بیماری مسخره خانه نشین بشوید و کار و زندگیتان را از دست بدهید، به نکاتی که در زیـر آورده ایـم دقــت کـنـیـد تـا بـتـوانـیـد از ابـتلا به آنفولانزا پیشگیری کنید.

 

انفولانزا

Nima بازدید : 325 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

 

Image result for ‫سرطان‬‎

رفتار و عاداتی که نقش پیشگیری از سرطان کولون و رکتوم (روده بزرگ) را دارند، مشابه با رفتار و عادات توصیه شده برای پیشگیری از بیماری های قلبی نیز هستند.رعایت این توصیه ها می تواند نقش زیادی درپیشگیری از این سرطان ایفا کند.


روشهای پیشگیری

 

Nima بازدید : 82 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)
عوارض مصرف قند و شکر

در حالیکه دلایل شما برای اجتناب از مصرف قند ممکن است ، متفاوت باشد. خیلی از افراد هستند که در محدوده وزن سالم نیستند و مبتلا به دیابت تشخیص داده شده اند. اما چگونه می توان یک رژیم غذایی سالم داشت؟! چگونه می توان مصرف قند را کاهش داد؟!

Nima بازدید : 116 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

ردیف کردن دندان ها با ارتودنسی و لامینیت

 

 

 زیبایی دندان:

خنده، بخصوص زیبا و جذاب آن، همیشه آبی بوده بر روی آتش و راهی بوده برای برقراری ارتباط و حفظ آن. به همین دلیل بسیاری از افراد دارای هوش هیجانی بالا با آگاهی از قدرت لبخند و خنده، استفاده از این ابزار را در کارهای روزمره مدنظر داشته و اگر راهی برای بهتر و زیباتر شدن لبخند به آنها پیشنهاد شده آنرا بررسی کرده اند.

برای خنده زیبا با دندان های ردیف شده، در دوره های متفاوت راههایی مثل کشیدن دندان ها و جایگزین کردن دندان ها با دندان مصنوعی تا روکش کردن دندان ها، لامینیت، ترمیم با کامپوزیت (مواد ترمیمی همرنگ دندان ها) و ارتودنسی دندان پیشنهاد شده است.

Nima بازدید : 114 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

علائم و دلایل تشنج در کودکان و بزرگسالان

علائم و دلایل تشنج در کودکان و بزرگسالان



مغز کودک از شش ماهگی تا حدود پنج سالگی هنوز به خوبی بزرگسالان نمی‌تواند در برابر افزایش درجه حرارت مقاومت کند و به همین سبب گرما یا حرارت زیاد را یکی از دلایلی می‌دانند که ممکن است کودکی را وارد اختلال تشنج کند . شاید شما هم کسانی را دیده باشید که ناگهان بر زمین می‌افتند و بدنشان شروع به انقباض‌ و لرزش‌های شدید می‌کند. این اشخاص در واقع دچار تشنج شده‌اند.
 
کودک یا بزرگسال، زن یا مرد، فرقی ندارد؛ انسان به طور معمول وقتی دچار تشنج می‌شود که به صورتی ناگهانی، کاملا ناخواسته، غیر قابل کنترل و البته به گونه‌ای موقت و گذرا در عملکردهای مغز او اختلال پیش آید.

Nima بازدید : 166 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

نقش تغذیه در پیشگیری و درمان کیست تخمدان

 

نقش تغذیه در کیست تخمدان
سندرم تخمدان پلی‌کیستیک یا همان کیست تخمدان، شرایط هورمونی مزمنی است که در زنان سنین باروری تظاهر کرده و با اختلالات عملکردی متابولیکی و تناسلی در ارتباط است. این ناهنجاری 5 تا 10 درصد زنان سنین باروری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

Nima بازدید : 68 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

رازیانه چه نقشی در کاهش وزن دارد؟

 

 

 

راه‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که برخی سخت و برخی آسان است. از جمله راهکارهای ساده و آسان، مصرف دم‌نوش رازیانه است؛ این نوشیدنی طلایی‌رنگ را می‌توان به آسانی در منزل تهیه کرد.

به نقل از سایت «نیوز ویک»، رازیانه علاوه بر داشتن پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم، ویتامین A و C خواص دیگری نیز دارد که به کاهش وزن کمک می‌کند.

Nima بازدید : 114 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

راههای جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست

 

 

بسیاری از خانم ها نگران بروز مشکل افتادگی و شل شدن پوست خود هستند و همیشه به دنبال راهی ساده برای جلوگیری از بروز این مشکل می باشند.


“جلوگیری از افتادگی پوست” یعنی قدم اول در پیشگیری از پیری پوست صورت و بدن. خانم هایی که به زیبایی و سفتی پوستشان اهمیت می دهند باید با تغذیه و عواملی که از شلی پوستشان جلوگیری می کند آشنا شوند.

Nima بازدید : 105 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

سندروم پای بی قرار چیست ؟

اين بيماري يک اختلال عصبي حرکتي شايع است که در رديف « اختلالات خواب» طبقه بندي مي شود؛ زيرا باعث اختلال در خواب شبانه مي شود. « انجمن بي خوابي آمريکا» برآورد کرده که حدود 12 ميليون زن و مرد آمريکايي دچار اين سندرم هستند. اگر شما به اين بيماري دچار باشيد، وقتي نشسته يا دراز کشيده ايد، شديداً و مدام در پاهاي تان احساس ناراحتي مي کنيد و مي خواهيد بلند شويد و راه برويد.

Nima بازدید : 98 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)
برای لاغر شدن سریع روزانه یک عدد سیب بخورید

لاغر شدن سریع,اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که می خواهید به سرعت لاغر شوید باید بدانید اگر روزانه یک عدد سیب بخورید می توانید لاغر شدن سریع را تجربه کنید.

Nima بازدید : 99 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)
روش های طبیعی و خانگی برای رفع پف زیر چشم

این‌که صبح ازخواب بیدار شوید و در آینه ببینید که پای چشمان‌تان پف کرده، اتفاق خوبی برای شروع روز نیست. بله، این پف‌ها خطرناک نیستند، به سلامت ما آسیب نمی‌زنند، اما آیا واقعا باید درصورت‌مان ظاهر شوند؟ و این‌که چرا پیداکردن راه‌حلی موثر برای برطرف کردن آن تقریبا غیرممکن است؟

Nima بازدید : 68 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (0)
نوشیدن قهوه عمر را طولانی می کند

براساس گزارش HealthDay News در ۱۶ نوامبر   ۲۰۱۵   مقاله ای در مجله Circulation چاپ شده است و نتایج آن نشان می دهد که آنهایی که روزانه قهوه مصرف می کنند دارای عمر طولانی تری نسبت به سایرین هستند.

Nima بازدید : 66 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)
خواص غذایی و درمانی آویشن
خواص غذایی و درمانی آویشن 
 
آویشن یکی از گران بها ترین گیاهان روی زمین است زیرا مواد گوناگون و فوق العاده موثری در آن وجود دارد و در درمان بیماری های مختلف اعجاز می کند .آویشن بردو نوع است : یکی آویشن شیرازی و دیگری آویشن کوهی است ، یک نوع شبیه به آن نیز وجود دارد که به اسم کاکوتی معروف است در عربی به آویشن صعتر می گویند.
امام کاظم (ع) فرمودند : داروی امیر مومنان (ع) آویشن بود . او می فرمود: ((آویشن برای معده ، پرزی همانند پرز پارچه های مخمل می شود )).
1-آویشن مقوی معده و اعصاب است و به علت عطر و طعم مطبوعی که دارد، یک داروی اشتها و هاضم غذا
 
 
بقیه در ادامه مطلب ..

درباره ما
Profile Pic
سایتی جهت تفریح و شادی شما دوستان عزیز هر نوع مطلب رو بخواین میتونین پیدا کنید اگه از مطالب خوشتون اومد امتیاز بدین به مطالب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 6,971
  • بازدید سال : 26,775
  • بازدید کلی : 220,858