loading...
مجله اینترنتی الماس
Nima بازدید : 596 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

فال و طالع‌بینی سال ۱۳۹۵ و سال 2016 میلادی

فال و طالع‌بینی سال ۱۳۹۵ و سال 2016 میلادی

فال و طالع‌بینی سال ۹۵فروردین ماه 95 :

برای برگزاری یک جشن خودتان را آماده کنید ؛ لازم است که کارها را به روز بعد موکول نکنید چرا که دچار اضطراب و استرس می شوید ؛ ماه پرکاری را در پیش رو دارید که البته موقتی است و شرایط و کارها بعد از این ماه  به روال عادی باز میگردد.

تغییر و تحولی در پیش دارید که تا حدودی شما را نگران کرده است اما این نگرانی بی مورد است چرا که به مرور زمان به سازگاری دست میابید.

 +++++++ فال و طالع‌بینی سال 1395 هجری شمسی و سال 2016 میلادی +++++++ 

Nima بازدید : 60 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

فال امروز یکشنبه 22 آذر 94

فال یکشنبه 22 آذر 94

فال 22 آذر 94

فال 22 آذر 1394

 

  • فال روزانه متولدین فروردین 22 آذر 94

اهمیت ندارد که شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم کنید، الان نیازدارید که به محدودیت‌هایی که اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اکنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بکشید، مطمئن باشید که زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

 

Nima بازدید : 79 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

طالع بینی دختران مجرد

فال روزانه دختران مجرد

طالع بینی دختران مجرد
فال جذاب و جالب دختران مجرد و دم بخت

 

  • فروردین :

امروز همه از این که به زودی ازدواج می کنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است که باید تو را تحمل کند.

Nima بازدید : 144 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)
فال روزانه پنجشنبه نوزدهم 19 آذر 94

فال امروز - پنجشنبه 19 آذر 1394

فال روزانه نوزدهم آذر ماه 94

 


- فال روزانه در روز 19 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمی‌شود، چرا که شما امروز خیلی حس رقابتی ندارید. شما معمولاً می‌خواهید کارهایی را انجام دهید که قبلاً تعهد داده بودید، برای اینکه برایتان خیلی مهم است که همیشه آدم قابل اعتمادی باقی بمانید. اما شاید لازم نباشد که این کارها را به خاطر بردن گوی سبقت از دیگران انجام دهید؛ اسم این کار رقابت نیست؛ فقط کاری را انجام دهید که فکر می کنید بهترین کار است.

Nima بازدید : 66 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

فال روزانه - یکشنبه پانزدهم 15 آذر 94

فال امروز   -  یکشنبه پانردهم  15  آذر 94

فال یکشنبه 15 آذر 94

 

 

فال روزانه 15 آذر متولدین فروردین ماه

امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

 
Nima بازدید : 74 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)
فال روزانه - یکشنبه پانزدهم 15 آذر 94

فال امروز   -  یکشنبه پانردهم  15  آذر 94

فال یکشنبه 15 آذر 94

فال روزانه 15 آذر متولدین فروردین ماه

امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

 
Nima بازدید : 73 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)
فال امروز - سه شنبه دهم 10 آذر 94
فال روز پنجشنبه 12 اذر 1394
فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.
 
Nima بازدید : 120 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)
فال امروز - سه شنبه دهم 10 آذر 94

فال روزانه  -  سه شنبه دهم 10 آذر 94

 

فال روز متولدین فروردین:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.

Nima بازدید : 93 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

فال روز دوشنبه 9 آذر94

فال روزانه - دوشنبه نهم 9 آذر 94

فروردین:

شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.

 

Nima بازدید : 82 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

فال روز یکشنبه 8 اذر 1394

 

فروردین:
شما امروز بخصوص اگر از کارهایی که در حال انجام دادنشان هستید خسته شده باشید، توانایی خیلی زیادی برای تمرکز کردن دارید. اما بیشتر به دنبال این هستید که روال امور را به نفع خودتان تغییر دهید. فقط سعی کنید طوری از انرژی تان بهره بگیرید که بتوانید از اشتباه یا مجادله جلوگیری به عمل آورید.

 

اردیبهشت:
شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدرها هم بد نیست و می‌تواند شما را از خریدن چیزهایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کارهای دیگری که می‌توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی‌شود.


 

Nima بازدید : 115 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

فال امروز شنبه 7 آذر 94

 

فروردین: شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع‌بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده‌های خود دفاع نکنید؛ فقط  با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید.


Nima بازدید : 63 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

فال روزانه -  پنج شنبه پنجم 5 آذر 94

 

متولد فروردین :

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

Nima بازدید : 145 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

فال روزانه - چهارشنبه 04 آذر 1394



متولد فروردین :

اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

درباره ما
Profile Pic
سایتی جهت تفریح و شادی شما دوستان عزیز هر نوع مطلب رو بخواین میتونین پیدا کنید اگه از مطالب خوشتون اومد امتیاز بدین به مطالب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 7,009
  • بازدید سال : 26,813
  • بازدید کلی : 220,896