loading...
مجله اینترنتی الماس
Nima بازدید : 91 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)
جوکهای جدید خیلی خنده دار

جوکهای خنده دار سری چهاردهم

بیرون اینقد سرده که یک تکه یخ از تو فریزر انداختم بیرون
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
، یک ربعه داره در می‌زنه می‌گه داداش وا کن تو رو جون هر کی دوس داري دارم يخ ميزنم :| خخخ

♣♣♣

 

آیا میدانید 99% کسانی که دخانیات مصرف می کنند...
.

.

.

.

.

کار خیلی بدی میکنند؟؟
اینم نمیدونستین !!
ای بابا همه رو من باید بگممممم!!  [-(   :))

 

♣♣♣

 

پشت هر آدم موفقی



کلی ایرانی
دارن غیبت میکنن  :D

 

♣♣♣

 

به مامانم میگم چرا تو خونه همش دمپایی پات میکنی ؟




میگه: یه کابوی هیچوقت از اسلحه اش دور نمیمونه…




منم قانع شدم ، چون مسلح بود!!!

 

♣♣♣

 

تا ساعاتی دیگر شاهد عکس های ملت از حیاط پر برف شون خواهیم بود


من و آدم برفی یهویی

من و برفامون یهویی

من و عشقم تو یه روز برفی

و........ :| :/


               

منتظر باشید تا شورشو در بیارن :|

 

♣♣♣

 

چند وقت پيش همينجوري يه جمله از خودم نوشتم
گذاشتم تو يه گروه
.
.
.
.
.
.

.
چند وقت بعد:
همون جمله برام اومد آخرش نوشته بود

کوروش کبير

 

♣♣♣

 

شبی پیرمردی از راهی میگذشت
که در یک دستش سطلی آب و
در دست دیگرش مشعلی از آتش بود

👣👣
مردم او را گفتند:

آیا میخواهی با آن آب،آتش دوزخ را خاموش کنی و با آن مشعل،بهشت را بسوزانی!؟



 👣👣

👣👣







پیرمرد گفت: نه ، میرم برینم تاریکه -___-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی جهت تفریح و شادی شما دوستان عزیز هر نوع مطلب رو بخواین میتونین پیدا کنید اگه از مطالب خوشتون اومد امتیاز بدین به مطالب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 7,010
  • بازدید سال : 26,814
  • بازدید کلی : 220,897