loading...
مجله اینترنتی الماس
Nima بازدید : 89 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

مجموعه جدید طنز و جوک « تلگرام» « لاین» و «واتساپ»

مجموعه جدید طنز و جوک « تلگرام» « لاین» و «واتساپ»

ﺩﺧﺘﺮﻩ

ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ

ﺟﻮﺟﻮ ﺑﻮﺩ !

ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻓﮏ ﺯﺩﻡ …

ﺁﺧﺮﺵ ﺍﺯﺵ

ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﭼﻦ ﺳﺎﻟﺘﻪ؟

ﻣﯿﮕﻪ ۵۹ ﺳﺎﻟﻤﻪ !

ﺧﺐ ﻻﻣﺼﺐ ﺟﻮﺟﻮ ﭼﯿﻪ؟ !

ﺗﻮ ﺍﻻﻥ ﯾﻪ ﮐﺮﮐﺲ ﺑﺎﻟﻐﯽ

ﻭﺍﻻ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﯿﺮ ﭼﻪ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﯾﻢ .

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

دیگه به درجه ای رسیدم که

هر مشکلی تو زندگیم پیش میاد اینقدر بیخیالش میشم

که خودش حل میشه و میگه خاک تو سر بیخیالت

من که رفتم ولی یه فکری واسه خودت بکن

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

شب سر سفره شام بودیم، یهو گوشیم پی ام اومد

بابام گفت بشین من میارم

من از ترس اینکه گوشیم دست بابام نیفته

سریع رفتم سمت گوشی…

.

.

.

.

.

.

دیدم بابام اس داده حالا که پا شدی آب بیار سر سفره

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

الان دیگه مهمونیا اینجوریه

.

.

.

.

.

یه گروه تو تلگرام میسازن،

فک و فامیل همدیگه رو دعوت میکنن

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

روزی پسری را دیدم

.

.

.

.

من برم ببینم دیگه کیو میتونم ببینم میام واستون تعریف میکنم

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

دیگه تلگرام مثل خونه شده!

اگه تا ۲۴ ساعت برنگردی

معنیش اینه که:

یا گم شدی

یا مردی

یا مریضی

یا تصادف کردی

تازه مث دهات هم شده ، همه با هم آشنا هستن.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

جا داره یه سلامی بکنم به خودم

که تا با هر دختری آشنا میشم،

هفته ی بعد شوهر میکنه….

.

.

.

سلام عاقد نامحسوس

سلام بخت بازکن

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

یه بار داشتم درس میخوندم ، دوس دخترم اس ام اس داد :سلام چیکار میکنی؟

.

.

.

گفتم درسا پدرمو در آورده

گفت درسا کیه،بای

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

یه سلامی بکنیم خدمت مدیر محترم گروه که مارو از بیکاری نجات داده

.

.

.

سلام کارافرین نمونه

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

میگن عشق اینجوری تعریف شده

ع : علاقه

ش : شدید

ق : قلبی

.

.

.

ولی

.

.

میتونس اینجوری باشه

ع : عکست

ش : شبیه

ق : قورباغه س

خخخخخ

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

اگه گفتین وقتی برنج با آب میخورین چی بهش میگن …؟؟

.

.

.

میگن… واترپلو

خداییش از این همه اطلاعاتی که

در اختیارتون میزارم استفاده کنین بدردتون می خوره

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

دوستم دعوتم کرد به گروه

وارد شدم میبینم فقط منو خودشیم(!!)

میگم خب میومدی pv

میگه

نه اینجا بزرگتره

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

بنظر شما کدام گزینه برای انتخاب همسر مهم است؟

.

.

.

.

۱۰-پول

بقیه گزینه ها چرت بود خودم حذف کردم.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

تنها کاری که ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟

.

.

.

تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

سر کلاس استاد داشت فلسفه کلمه خر رو توضیح میداد!

روکرد به ما گفت:

در کل، خر به معنی بزرگ و ارجمند هست

مثل خرپول، خرخون، خرشانس

پس شما همتون خرید

منم برگشتم گفتم:

استاد شکسته نفسی می کنید… چشاتون خر میبینه

خری از خودتونه….

خودتون از همه خر ترید

اصلا اگه یه خر توی این کلاس باشه اونم شمایید.

.

.

.

نمی دونم چرا بیرونم کرد از کلاس..

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم

نداشتن

.

.

دختره افتاده دنبالم

میگه

خودم مرهم زخمات میشم

چشم و چراغ خونت میشم

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

دیشب نصف شبی ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡ !

.

.

.

ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ…

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

دیروز رفتم نمایشگاه ماشین

یه دونه مازراتی دیدم خیلی خوشم اومد

این ماه حقوقمو بگیرم

.

.

.

یه آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

اقتصاد، فرهنگ و سياست ايران رو ديگه فقط و فقط ميشه با فتوشاپ درست كرد.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

گزارشگره اومد تو اتوبوس از یه آقایی پرسید : شما چرا با اتوبوس اینور اونور میرین؟؟

گفت : بنام خدا.. اولا" واسه اینکه آلودگی هوا رو بیشتر نکنم!.. ثانیا" زود تر به کارام میرسم

تو ترافیک نیستم ، دنبال جا پارک نمیگردم از همه مهمتر ماشین ندارم ! مجبورم ! میفهمی؟!.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

خداروشکر خداروشکر من اصلا مشکل مالی ندارم

.

.

.

.

.

.

.

.

چون اصلا مالی ندارم که مشکلشو داشته باشم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خیلیا فک میکنن " نرو"، دردناکترین التماس جهانه،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما در واقع "نرو" یه برنامه ست واسه رایت سی دی.

 

بگی میدونستم دماغت میشه عین پینکیوهااااا

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

کسب افتخاری دیگر برای ایرانیان!

.

.

.

.

.

.

.

.

اینترنت مخابرات جزو 10 ابزار شکنجه مرگبار تاریخ شناخته شد.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﻮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﮐﻼﻩ ﮐﺎﺳﮑﺘﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺳﺮﺵ ﮐﻨﻪ ﺗﺎ... . . . . . . .

ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺶ ﺩﯾﺪﻥ ﺑﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﻮﺩﻩ!!!

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

مرد:زن اگه بفهمی با بهترین دوست رابطه دارم

چی کار میکنی؟؟؟؟

زن:میفهمم همجنس بازی

.

.

.

.

مطلب سنگین بود کمرم از بیخ شکست

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

امروز کیف یه یارویی رو جلو مترو انقلاب با موتور زدن با عصبانیت برگشت گفت:

 

 

 

 

 

 

 

 

"فرومایه ، بازگرد" فک کنم معلم ادبیات بود

◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی جهت تفریح و شادی شما دوستان عزیز هر نوع مطلب رو بخواین میتونین پیدا کنید اگه از مطالب خوشتون اومد امتیاز بدین به مطالب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 7,046
  • بازدید سال : 26,850
  • بازدید کلی : 220,933